משלוח מהיר עד הבית ב 30 ש"ח, בקניה מעל 300 ש"ח המשלוח חינם!

> מתנה לחברה הכי טובה

מתנה לחברה הכי טובה

חברות ברמות שונות יש לכולנו, אבל חברה טובה באמת יש רק אחת. היא זו שמבינה אותנו הכי טוב, ומכירה כל פיסה וסעיף בחיינו האישיים, לעיתים אפילו יותר מבני משפחה מדרגה ראשונה. מתנה לחברה היא הדרך שלנו להוקיר על חברות עמוקה ואמיצה – הזמינו כעת מתוך מבחר מתנות לחברה טובה בעיצוב אישי

סינון המתנות

למי תביאו מתנה?
מתנה לחברה הכי טובה
לכבוד מה המתנה
לכבוד מה המתנה
לאיפה מתאימה המתנה
לאיפה מתאימה המתנה
איזה מוצר תהיה המתנה
איזה מוצר תהיה המתנה

מתנות לחברה הכי טובה או לידידה טובה – מתנה אישית ונוגעת ללב, עם נופך אישי משלכם

חברה טובה אי אפשר לקנות בכסף. חברה טובה זו מתנה אדירה שמי שזכה לה נהנה מאיכות חיים גבוהה במיוחד. חברה טובה זה משהו שצריך לדעת להעריך ולהוקיר, כי זה ממש לא מובן מאליו.

מתנה לחברה הכי טובה חייבת להיות אישית ונוגעת ללב, בדיוק כמו הקשר ששורר בינכם, כי רק ככה היא תשרת המתנה את המטרה לשמה היא נועדה.

מחפשים רעיונות למתנה לחברה הכי טובה? שואלים מה אפשר לקנות ליום הולדת של חברה? נכון. לא קל לקנות מתנות מרגשות לחברה טובה בדור השפע בו כל אחד כבר ראה כמעט הכול, וקשה נורא לרגש ולהפתיע. אבל מתנה לחברה שנוסכים בה נופך אישי מיוחד, תמיד תצליח לקלוע ולגעת.

אנחנו ב'מתנה קסומה' יצרנו בעבורכם קולקציה עוצרת נשימה של מתנות לחברה הכי טובה, וכמובן שהשארנו מקום מיוחד לתוספת אישית ומרגשת שלכם.

תוכלו להזמין מגוון מתנות לחברות הכי טובות: מתנות ליום הולדת לחברה הכי טובה, מתנה לטיסה לחברה, מתנה לחג לחברה, מתנות לגיוס לחברה הכי טובה, מתנות לבת מצווה לחברה טובה, ובעצם לכל הזדמנות.

מתנה לחברה הכי טובה ליום הולדת, שנחקקת בלב זה רק – 'מתנה קסומה'

עם קניית מתנה מקורית לחברה הכי טובה ליום הולדת או לכל סיבה אחרת אצלנו ב'מתנה קסומה' אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תהיה מרוצה ומרוגשת עד לב השמיים.

חלוקת העבודה היא כזו: אתם מזמינים מתנה לחברה או לידידה הכי טובה, מחליטים מה הוא המסר האישי שאתם רוצים להדפיס על המתנה, ומכאן העבודה היא שלנו, ואנחנו נעשה אותה מצוין; באחריות.

אז קדימה הזמינו כעת מתנות לחברות.

סינון מתנות

למי תביאו מתנה?
לכבוד מה המתנה
לכבוד מה המתנה
לאיפה מתאימה המתנה
לאיפה מתאימה המתנה
איזה מוצר תהיה המתנה
איזה מוצר תהיה המתנה

לא מצאת את מה שחיפשת?

פנה אלינו

נותנים לך? תיקח

יש לנו קהילת מיילים לוהטת ושווה – כל מייל, מתנה קסומה, וכבר על ההתחלה
קבלו 5% הנחה על הקניה הראשונה.
שאני אוותר על הזדמנות?
0